არმენ აშოტიანი - ეს არის კიდევ ერთი მტკიცებულება, რომ გზა სიუნიქის გავლით მხოლოდ თურქებს და აზერბაიჯანელებს სჭირდებათ

არმენ აშოტიანი - ეს არის კიდევ ერთი მტკიცებულება, რომ გზა სიუნიქის გავლით მხოლოდ თურქებს და აზერბაიჯანელებს სჭირდებათ

სომხეთის რესპუბლიკური პარტიის ვიცე-პრეზიდენტი არმენ აშოტიანი საქართველოს, აზერბაიჯანს, თურქეთსა და ყაზახეთს შორის „ტრანსკასპიური აღმოსავლეთ-დასავლეთ შუა დერეფნის“ შესახებ ოთხმხრივი დეკლარაციის გაფორმებას ეხმაურება.

 

აშოტიანის შეფასებით, ეს არის კიდევ ერთი მტკიცებულება, რომ გზა სიუნიქის გავლით მხოლოდ თურქებს და აზერბაიჯანელებს სჭირდებათ.

 

"აი, კიდევ ერთი მტკიცებულება, რომ გზა სიუნიქის გავლით მხოლოდ თურქებს და აზერბაიჯანელებს სჭირდებათ და მას არც გლობალური და არც სომხური ეკონომიკური მიმზიდველობა არ აქვს და არ ექნება.

 

საქართველომ, აზერბაიჯანმა, თურქეთმა და ყაზახეთმა ხელი მოაწერეს ოთხმხრივ დეკლარაციას „ტრანსკასპიური აღმოსავლეთ-დასავლეთის დერეფნის“ შესახებ.

 

დეკლარაციაში აღნიშნულია ბაქო-თბილისი-ყარსის სარკინიგზო ხაზის როლი ევროპასა და აზიას შორის კონკურენტუნარიანი ტრანსპორტირების ხელშეწყობაში და ხაზს უსვამს სამშენებლო სამუშაოების დამთავრების მნიშვნელობას ხაზის გამტარუნარიანობის გაზრდის მიზნით.

 

ასე რომ, ნიკოლი და სხვა ნაძირლები აგრძელებენ იმ დღის წესრიგით წინსვლას, რომელშიც სომხეთს თურქულ ლოგისტიკაში გზისპირა ბორდელის როლი ენიჭება“, - წერს აშოტიანი სოციალურ ქსელში.

 



უახლესი ამბები


სომხეთის რესპუბლიკური პარტიის ვიცე-პრეზიდენტი არმენ აშოტიანი საქართველოს, აზერბაიჯანს, თურქეთსა და ყაზახეთს შორის „ტრანსკასპიური აღმოსავლეთ-დასავლეთ შუა დერეფნის“ შესახებ ოთხმხრივი დეკლარაციის გაფორმებას ეხმაურება.

 

აშოტიანის შეფასებით, ეს არის კიდევ ერთი მტკიცებულება, რომ გზა სიუნიქის გავლით მხოლოდ თურქებს და აზერბაიჯანელებს სჭირდებათ.

 

"აი, კიდევ ერთი მტკიცებულება, რომ გზა სიუნიქის გავლით მხოლოდ თურქებს და აზერბაიჯანელებს სჭირდებათ და მას არც გლობალური და არც სომხური ეკონომიკური მიმზიდველობა არ აქვს და არ ექნება.

 

საქართველომ, აზერბაიჯანმა, თურქეთმა და ყაზახეთმა ხელი მოაწერეს ოთხმხრივ დეკლარაციას „ტრანსკასპიური აღმოსავლეთ-დასავლეთის დერეფნის“ შესახებ.

 

დეკლარაციაში აღნიშნულია ბაქო-თბილისი-ყარსის სარკინიგზო ხაზის როლი ევროპასა და აზიას შორის კონკურენტუნარიანი ტრანსპორტირების ხელშეწყობაში და ხაზს უსვამს სამშენებლო სამუშაოების დამთავრების მნიშვნელობას ხაზის გამტარუნარიანობის გაზრდის მიზნით.

 

ასე რომ, ნიკოლი და სხვა ნაძირლები აგრძელებენ იმ დღის წესრიგით წინსვლას, რომელშიც სომხეთს თურქულ ლოგისტიკაში გზისპირა ბორდელის როლი ენიჭება“, - წერს აშოტიანი სოციალურ ქსელში.

 

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Farmen.ashotyan%2Fposts%2F10226661296456712&show_text=true&width=500" width="500" height="335" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share"></iframe>